Niets van deze website mag worden gebruikt zonder onze toestemming.

vrijdag 13 januari 2012

Beauke is 9 jaar!

Vandaag ben ik, Beau, jarig. Ik word al negen jaar. Volgens Nathalie, onze allerliefste dierenarts, ben ik nu ongeveer een senior, maar daar merk ik nog niets van hoor. Ik kan wandelen, rennen, eten en slapen als de beste!

Ik heb een heel leuk levensjaar achter de rug.

Ik heb veel genoten van de gezonde buitenlucht (ook al was dat vaak al duttend)


Ik heb veel geknuffeld, gespeeld en geslapen met mijn hartsvriendin Fien

Ik heb mijn vochtinname altijd netjes en met plezier op punt gehouden.

Ik heb veel, goed en lekker gegeten.

Af en toe ben ik in bad geweest. Een beagledame moet er immers altijd netjes uitzien.

Ik heb zelf een heuse fotoshoot met mijn bazin gedaan. Dat vond ik leuk!

Ik heb veel en zaaaaaaalig geslapen.

Ik ben met mijn baasjes en Fien op wandelvakantie naar de Oostenrijkse bergen geweest. Dat vind ik zeker voor herhaling vatbaar (hint, hint baasjes).


Ik heb ook in Nieuwrode en omgeving veel en leuk gewandeld. Elke dag gaan Fien en ik minstens één uur wandelen.

In februari 2011 zijn we zelfs met een hele meute beagles van de Beaglebabbelbox gaan wandelen aan zee. Reuzeleuk vonden Fien en ik dat!
Kortom, het was een zalig leuk jaar en als het van mij en mijn baasjes afhangt, doe ik er nog minstens negen jaar bij!

Beaglepoot (ook van Fien)

Beau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten