Niets van deze website mag worden gebruikt zonder onze toestemming.

vrijdag 16 april 2010

Beau en de bal

 -----------------------------------------

Ik speel ook met de frisbee, al had ik eerst niet zo goed door wat de bedoeling was.Maar het moet dus zo:
De baas gooit de frisbee weg



















Ik ren er achter



















Ik vind hem en zou hem moeten terugbrengen, maar dat doe ik niet zo graag...















Ik speel liever met de bal.



















Zeker met één die ik stuk kan bijten :-) Al vindt mijn vriendje Samuël dat niet echt grappig...
















Fien die heeft bang van een bal (hahahaaa) en kruipt dan snel bij de bazin op schoot wanneer ik met de bal aan het spelen ben. Die Fien toch :-).

















Beauke

-----------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten