Niets van deze website mag worden gebruikt zonder onze toestemming.

dinsdag 29 december 2009

Home alone




Vandaag moest ik naar de winkel, dus de twee beagledames moesten voor het eerst een uurtje of twee alleen thuis blijven. Dat is heel goed gelukt. Er waren geen gewonden of geen sporen van vandalisme toen ik terug was:-). De dames hebben dat goed gedaan.
We zetten de bench voor de glazen deur wanneer de dames in de gang zitten. Toen ik thuis kwam zat Beau in de bench om mij te begroeten. Ik kreeg haar er maar niet uit en heb de bench met Beau er nog in moeten verschuiven. Grappig!

Voor de rest was het een dagje van slapen, wegens te veel regen om buiten te gaan. Ik heb een poging ondernomen om toch in de regen een blokje om te gaan. De dames verdragen veel: slapen in een bench, ok; in de gang verblijven wanneer de baasjes weg zijn, ok; niet achter de kippen aan zitten, ok; maar wandelen in de regen dat is blijkbaar een brug te ver voor de dames. Na 100m hielden ze het voor bekeken en draaiden zich samen om en trokken mij met alle macht richting huiswaarts. We wachten nog steeds tot het stopt met regenen om alsnog een klein ommetje te maken. Het is nu toch donker. Maar het ziet er naar uit dat dit feestje niet zal doorgaan.

We hebben gemerkt dat Fien een beetje jaloers op Beau is wanneer Robby met Beau aan het knuffelen is. Deze avond werd Fien een beetje boos toen Beau, naar haar zin, net iets te veel aandacht van Robby kreeg. Ook deze keer was het enkel één grom van Fien, zonder reactie van Beau. Grappige is dat Fien zich nadien precies gaat excuseren bij Beau en met haar neus tegen die van Beau gaat wrijven alsof ze wil zeggen "kusje en vergeten en vergeven?".
Ik mag Beau wel volop knuffelen. Fien wringt er zich soms wel tussen, maar meer niet. Robby is in de ogen van Fien de roedelleider (in Robby zijn ogen ben ik dat LOL). Misschien ligt het daar aan...
Beau heeft een boon voor mij. Ze volgt mij, zit achter mij op mijn bureaustoel terwijl ik aan de pc zit en geeft mij likjes en knuffels dat het een lieve lust is. Nu zit ze wel dicht tegen Robby aan in de zetel en Fien ligt tegen mij. De vorige dagen was het omgekeerd.

Hopelijk is het morgen beter weer, zodat de dames hun portie beweging kunnen krijgen.

Vandaag heb ik geen foto's genomen. Morgen zal ik er nog een paar mooie proberen te maken en op de blog te zetten.

Groetjes

Hendrikje

1 opmerking:

  1. Hoi Hendrikje heb je blog ff gelezen. Zo te lezen gaat het goed met die twee dametjes! Leuk die ene foto waar ze samen liggen te slapen!
    He ik ga wel in de regen met de meisjes wandelen en thuis hun heerlijk afdrogen al vinden ze het afdrogen gruwelijk ha ha

    Ja als ik Sky knuffel moet Krista er ook bij komen...ook jaloers. Het is echt gezellig hoor met 2 beagles onderling.
    Geef hun mijn knuffels!

    gr Sylvia (van BP)

    BeantwoordenVerwijderen