Niets van deze website mag worden gebruikt zonder onze toestemming.

woensdag 30 december 2009

Luilekkerland



Vandaag hadden we twee luie beagles in huis. Buiten was het iets te nat naar de dames hun zin, dus hebben ze heel de dag in de zetel doorgebracht. In de voormiddag hebben ze wel een paar uur in de gang gezeten. Ik moest immers nog een paar cadeautjes gaan kopen en de inkopen voor oudejaarsavond doen.

Deze avond zijn we toch een dik uur gaan wandelen. Beagles hebben hun beweging nodig. Ze hebben weer aardig gesnuffeld.

Het eten lukt steeds beter. Fien heeft wel sneller dan Beau gedaan, maar ze laat haar doorgaans rustig verder eten. Fien durft soms nog eens te blaffen, maar, na een berisping van Robby of mezelf, houdt ze het voor bekeken en laat ze Beau rustig verder eten.
Hun bullepees eten ze rustig, elk op hun matje, op. Zonder elkaar te storen of het van elkaar proberen af te nemen.
 Fien


Beau



Morgen is het ouderjaarsavond. Robby en ik hebben de traditie om dit gezellig onder ons thuis te vieren. Ik maak allerlei hapjes en we kraken een lekkere fles champagne. Dit jaar worden we vergezeld van twee lieve beagledames. Wat moet een mens nog meer hebben...
Op 1 januari zal Beau kennismaken met de rest van onze familie en vooral met Telma (de Bordeaux Dog van mijn ouders). Ik ben benieuwd wat dat gaat geven. Beau is grote honden gewoon, maar zal Telma twee beagledames op haar terrein dulden? We shall see...

We wensen jullie allemaal een gezellig oudjaar en een voorspoedig 2010!

Een dikke nieuwjaarszoen speciaal van Beau voor Kelly, Jerry, Lucy en Oscar!

Groetjes

Hendrikje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten