Niets van deze website mag worden gebruikt zonder onze toestemming.

maandag 19 juli 2010

Pralissimo op bezoek

Toen we onze vriendjes voorstelden hebben we met opzet één van onze vriendjes verzwegen en dat is Pralissimo. Zij is een Franse Buldog van 5,5 maand oud. Een echte durfal, maar ook een dikke vette flos! We wisten dat ze gisteren op bezoek gingen komen en dat we dan veel over haar konden vertellen.

Toen we vorige week bij Pralissimo thuis waren was ze nogal wild en was Fien een beetje bang van haar. Maar vandaag kwam ze op ons terrein en was zij een stuk rustiger en Fien een stuk zelfzekerder.
We hebben een leuke dag gehad. Pralissimo voelde instinctief aan dat er iets mis was met Beauke en heeft haar vooral gerust gelaten. Maar met Fien heeft ze veel gespeeld en veel plezier gemaakt.

Hey Pralissimo, fijn dat je er bent. Kom ik zal je onze tuin tonen.

Dit is ons gras. Hier kan je lekker op zitten.


Of je kan er lekker aan snuffelen


Dit is onze haag, daar verstoppen wij ons soms achter om het vrouwtje te plagen. Ze roept dan op ons omdat ze ons niet ziet, maar wij blijven stil achter de haag. Dan moet ze ons komen zoeken. Dat is altijd lachen geblazen wanneer we haar zo foppen.


Kom, we verstoppen ons achter de ligstoel, dan kunnen ze geen foto's meer van ons maken...


Gaan we tikkertje spelen? Jij bent hem Pralissimo!!!


Haha Fien, ik heb je kunnen pakken. Nu ben jij hem!


Van al dat rennen en spelen word ik moe. Ik ga wat uitrusten hoor Fien.


Ok, dan ga ik even bij mijn baasje op schoot zitten en kijken of er nog iets van de tafel te ratten valt...


Wat een leuk kussen hebben jullie zeg. Ik ga dat eens uitproberen...


Arme Beauke, is jouw oortje al wat beter? Ik zal er een kusje op geven.


Je hebt gelijk Beau, die vloer is lekker koel!


Ik, Beauke, was gisteren nog altijd wat suf van de pijnstillers die ik krijg. Ik heb veel gerust en geslapen. Gelukkig hebben die twee andere dames mij een beetje met rust gelaten en waren ze heel lief voor mij.
Nona, Bompa, nonkel Daan en tante Tamara hadden met mij te doen en hebben mij extra veel geknuffeld.







_________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten