Niets van deze website mag worden gebruikt zonder onze toestemming.

woensdag 14 juli 2010

Weekjournaal

********************

Onze bazin en wij verzorgen vanaf vandaag voor een week Het beagle week journaal op het forum beaglebabbelbox. We gaan alles wat we daar zetten ook hier posten voor onze trouwe bloglezers!


De eerste dag begint altijd met een voorstelling van de beagle(s) waarover het weekjournaal zal gaan.


Beagle identificaties:

Mijn naam: Beau Uit 't Wilgenbosch

Mijn troetelnamen: Beauke, Beauke choco, Beauie, Bobo, Beauke sjmoke

Mijn leeftijd: 7 jaar

Speciale trekjes: al een "grijze" dame voor mijn leeftijd - sommige honden doen mijn haren ten bergen rijzen...

Geliefkoosde bezigheid: languit op mijn rug liggen, wandelen, spelen met Fien (maar niet te lang) en slapen, slapen en nog eens slapen...


Meest gehate bezigheid: geduldig blijven bij overenthousiaste jonge honden


Geliefkoosde snack: een bullepees - gelukkig krijg ik er elke avond één


Geliefkoosd speeltje: mijn kikker en een bal

Geliefde slaapplek : mijn mandje, de sofa en, als het warm is, languit op de keukenvloer

Geliefde wandelplek: in het bos - maakt niet uit welk bos, als er maar véééél bomen zijn zodat ik lekker kan snuffelen




Mijn naam: GitteFien (Fien) Van Toeli's Hof

Mijn troetelnamen: Fientje, Fienemiene, Fijntje Grommelijntje, Fienie bobinie, Fijntje bobijntje, snifingtons

Mijn leeftijd: 3 jaar

Speciale trekjes: ik ben een kleine beagle, waardoor mensen vaak vragen of ik nog een jonge hond ben - ik ben bang voor 101 dingen (maar daar later meer over...)


Geliefkoosde bezigheid: Beauke uitdagen om te spelen, in de zon liggen tot ik oververhit ben
, wandelen en slapen

Meest gehate bezigheid: tanden poetsen en in bad gaan
... jakkes zeg!!!!

Geliefkoosde snack: gestolen eten smaakt nog steeds het best
en geef mij anders maar, net als Beauke, een bullepees mmmmmmmmmmmmmm....

Geliefkoosd speeltje: mijn kikker (en nee, dat is niet die van Beau, we hebben er elk eentje)

Geliefde slaapplek: Beau haar mandje, mijn kussen binnen en vooral: mijn kussen buiten in de zon

Geliefde wandelplek:
het bos waar we met de auto naartoe rijden vind ik geweldig! Maar het leukst van al vind ik nieuwe wandelplekken, want daar is extra veel te ontdekken

Beau en Fien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten